ZWROT TOWARU – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem www.clodi.pl lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy od której odstąpił, na własny koszt.
  8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności.
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  14. Odstąpienie od umowy i zwrot produktu jest możliwy w przypadku gdy :
    • nie posiada on jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności musi być czysty oraz są pozbawiony wszelkich zapachów (perfumy, kremy, papierosy itp.).
    • nie może być uszkodzony,
    • musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki wewnętrzne oraz oryginalne metki i zawieszki papierowe, metki zewnętrzne), w które zaopatrzony był produkt w chwili zakupu. Oznaczenia takie muszą być oryginalne (tj. pochodzić od Sprzedającego) i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania do produktu,
    • produkt, który w momencie sprzedaży był zapakowany, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu,
  15. Odsyłane rzeczy powinny być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie lub trwałe odkształcenie w transporcie, w opakowaniu takim samym lub podobnym do tego, w którym został dostarczony (koperta bąbelkowa lub karton). Jeśli wysyłany towar posiadał oryginalne opakowanie, które było dostarczone wraz z zakupionym produktem, to należy je zwrócić w całości i także to opakowanie należy zabezpieczyć przed jego uszkodzeniem i/lub odkształceniem.
  16. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy płatność lub odbiór rzeczy dokonany zostaje osobiście przez Konsumenta w jednym z salonów sprzedaży prowadzonych przez Sprzedającego. 
  17. Zwroty prosimy kierować na adres:
    SILESIA CITY CENTER SALON CLODI
    ul. Chorzowska 107, 40-101 Katowice
  18. Zwroty towarów wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane.
  19. Produkty z zakładki OKAZJE CENOWE pochodzą z ekspozycji sklepowej, mogą posiadać przebarwienia, przybrudzenie materiału bądź zmiany kolorystyczne. Jednakże, w żaden sposób nie wpływa to na ich konstrukcję i użytkowanie.

Specjalnie dla Ciebie

załóż konto i zyskaj

CLUB CLODI

STAŁY RABAT -5% 

i niespodzianka urodzinowa

ZAŁÓŻ KONTO

*szczegóły dostępne w regulaminie