1. Wymiana produktu odbywa się za dobrowolną zgodą Angelika Krupińska „Amanda” Przedsiębiorstwo Handlowe, ul. Kaliny 95/28, 41-506 Chorzów.
  2. Koszty wymiany produktu ponosi Klient.
  3. Zasady wymiany produktu:
    1. wymiana produktu może nastąpić w terminie 14 dni od dnia zakupu;
    2. wymiana produktu nastąpi w ramach danego produktu na inny kolor lub rozmiar, o ile będzie dostępny u Sprzedającego;
    3. produkt, który Klient zamierza wymienić:
      • nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności musi być czysty,
      • nie może być uszkodzony,
      • musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki wewnętrzne oraz oryginalne metki i zawieszki papierowe, metki zewnętrzne), w które zaopatrzony był produkt w chwili zakupu. Oznaczenia takie muszą być oryginalne (tj. pochodzić od Sprzedającego) i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania do produktu,
      • produkt, który w momencie sprzedaży był zapakowany, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu,
      • nie był zakupiony w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość wymiany (informacja na temat możliwości wymiany podana jest każdorazowo w regulaminie danej akcji promocyjnej).
  4. Wymiana produktu polega na realizacji zwrotu przez Sprzedającego, a następnie ponownej sprzedaży produktu wybranego przez Klienta na wymianę.
  5. Brak wymiany towaru w terminie 14 dni od dnia jego zakupu jest równoznaczny z utratą możliwości skorzystania z uprawnień do wymiany w późniejszym terminie.
  6. Wszelkie reklamacje związane ze sposobem załatwienia sprawy wymiany produktu należy kierować na adres: www.clodi.pl lub na adres siedziby Sprzedającego.
  7. Wymiany towarów wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane.