- Wymiana produktu odbywa się za dobrowolną zgodą Angelika Krupińska „Amanda” Przedsiębiorstwo Handlowe, ul. Kaliny 95/28, 41-506 Chorzów.
- Koszty wymiany produktu ponosi Klient.
- Zasady wymiany produktu:
- wymiana produktu może nastąpić w terminie 14 dni od dnia zakupu;
- wymiana produktu nastąpi w ramach danego produktu na inny kolor lub rozmiar, o ile będzie dostępny u Sprzedającego;
- produkt, który Klient zamierza wymienić:
- nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności musi być czysty,
- nie może być uszkodzony,
- musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki wewnętrzne oraz oryginalne metki i zawieszki papierowe, metki zewnętrzne), w które zaopatrzony był produkt w chwili zakupu. Oznaczenia takie muszą być oryginalne (tj. pochodzić od Sprzedającego) i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania do produktu,
- produkt, który w momencie sprzedaży był zapakowany, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu,
- nie był zakupiony w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość wymiany (informacja na temat możliwości wymiany podana jest każdorazowo w regulaminie danej akcji promocyjnej).
- Wymiana produktu polega na realizacji zwrotu przez Sprzedającego, a następnie ponownej sprzedaży produktu wybranego przez Klienta na wymianę.
- Brak wymiany towaru w terminie 14 dni od dnia jego zakupu jest równoznaczny z utratą możliwości skorzystania z uprawnień do wymiany w późniejszym terminie.
- Wszelkie reklamacje związane ze sposobem załatwienia sprawy wymiany produktu należy kierować na adres: www.clodi.pl lub na adres siedziby Sprzedającego.
- Wymiany towarów wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane.